caustic-ity

Not a skate blog. Just likes skaters. Don't follow me. Please & Thank you. :) For your own good.

kyoryu-navy:

mybine:

lgchinadragon:

Guys Do You Realize that when this kid grows up he’s going to see these

yeah cuz the future king has nothing better to do than waste his life on this shithole of a website

You really think this website will be here in 10 or 11 years?

this is entertaining

(Source: karinaisab)

this cracked me up out loud

this cracked me up out loud

an-abiding-dude:

WHAT?
WHAT?
WHAT, MOTHERFUCKERS?
YOU WANNA GO????

an-abiding-dude:

WHAT?

WHAT?

WHAT, MOTHERFUCKERS?

YOU WANNA GO????

(Source: ForGIFs.com)

his face was like “that’s it i’m done.”

(Source: lolgifs.net)

rocknrave221:

nancydrevv:

i thought these things only happened on tumblr

LOL

This ia awesome tbh

rocknrave221:

nancydrevv:

i thought these things only happened on tumblr

LOL

This ia awesome tbh

neueports:

ohreinababyy:

phatbootycuties:

Rhythmic Gymnast Shin Soo-ji’s First Pitch. Impressive.

3rd guyy is all set to smash.

plottin on the low, schemin on the low

(Source: onlylolgifs)

lawebloca:

How we fight tall people Video

lawebloca:

How we fight tall people Video

letmetouchyourbutt:

And they say romance is dead


What did I just read

letmetouchyourbutt:

And they say romance is dead

What did I just read

I swear I thought that read “All I wanna hear her say is “Are you nine?”“ 
I’ve been reading too much sarcastic stories.

I swear I thought that read “All I wanna hear her say is “Are you nine?”“ 

I’ve been reading too much sarcastic stories.

(Source: you-gotta-thrill-my-soul)

This is so evil.

This is so evil.

vvhatserface:

vvhatserface:

KITTY. WHAT HAVE YOU DONE?!


I HAVE MADE A MISTAKE

O_O

vvhatserface:

vvhatserface:

KITTY. WHAT HAVE YOU DONE?!

I HAVE MADE A MISTAKE

O_O

(Source: catleecious)

marauders4evr:

white-fang-adam:

Can we just have every superhero react like that?

"A spider bite… gave me abs…?"

"Being put in a barrel of radioactive waste… gave me abs…?" 

"Watching my parents die…gave me abs?"

This show looks promising! particularly cos it looks cheesy haha

(Source: littlechinesedoll)

al-the-stuff-i-like:

wolfenartistofhetastuck:

captainthief:

biinarykid:

93gal:

Legitness!!

i enjoy how they didnt over sexualize their prince costumes. like esp with jasmine. she couldve totally been in aladdin’s vest, but nope. fully clothed. thanks. 

laughing because Mulan looks the same

things i loved more then i expected, this

this is honestly one of my favorite posts ever

love this

(Source: tastefullyoffensive)

Theme by paulstraw.